fredag 4 november 2011

Snart helg..

Godmorgon! Jag förstår inte varför jag varje morgon star så låååånga sovmorgon. Jag orkar verkligen inte gå upp tidigare än elva tiden, och det här är inte likt mig. Måste vara mina nya arbetstider som strular med mina nattider.


Jag har varit ledig i några dagar nu.. Hunnit med en hel del. Varit hos doktorn med min hals, fixat den nya mobilen, tvättat, ätit middag på O´larrys, haft middag med Alexandra, bakat med Sophie och även varit på Ikea. Idag har jag inte större planer mer än att jag ska färga mitt hår och ut och gå. Ikväll blir det några drinkar med nära och kära, mys!

Jag är skit dålig på att fixa datorn.. men det är varje dag samma visa, det går inte att lägga upp bilder. De vill säg bara inte, Buuu!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar