söndag 6 november 2011

Sliten tjej..

Om jag är trött, jaa!
Jag har nu varit ute och festat fredag, lördag och idag är det personalfest.. Jag har nyss duschat och börjar bli lite mer levande. Så ska man börja fixa sig åter igen om någon timma eller två, haha!
Man skulle vara utklädd till något som har med sport att göra, men jag kommer inte på vad jag ska vara. Känner inte för att köpa mig nya kläder som jag ändå kommer använda mig utav en kväll.

Funderar till och med på att skippa högklackarna. Fick så sjukt ont i fötterna igår. Mycket dans, sen kunde man ju inte sitta någonstans, vilket ställe har inga stolar? Inte en enda stol, fåtölj, soffa, ja vad vet jag!


Men fredagen slog allt, det var grymt kul och mycket trevligt sällskap!

Den goda men Starka drinken som syster fixade åt oss.. Kan verkligen rekommendera pigelinglas och vitt vin eller vodka. Sen lite frukt soda på det!


Juste, jag fick hem ett STORT paket från posten i fredags. Det var en massa saker som jag kommer behöva till skolan. Ska bli så roligt när allt börjar i december.. Längtar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar