lördag 12 november 2011

Lördag.

Åå vad jag vill vara ledig idag! Bara kunna hitta på något under hela dagen och göra en god middag, titta på en bra film med en massa godis och läsk. Träffa syster vilket jag inte gjort på ett bra tag.. När man börjar fem på kvällen vet man inte riktigt vad man hinner under dagen. Jag har försökt några gånger att gå upp vid 9-10 tiden så jag inte sover bort hela dagen, men då blir jag jätte trött på jobbet dom sista timmarna och somnar nästan stående.
Idag tog jag en sovmorgon, sen har vi storstädat hela lägenheten, vilket verkligen behövdes. Men nudå? Jag ska göra lite lunch snart och duscha innan jag börjar. Men man hinner inte riktigt träffa någon fören man måste bege sig hemåt igen.

Imorgon ska jag i alla fall åka ut till mamma och pappa för att plugga och fira? farsdag. Middag och fika, hade tänkt att baka något gott! Ska bli skönt att åka ut till Villan och få prata av mig och kanske få lite hjälp med skolan.




Nya lyktan från In & Finn, finns i två storlekar, det här är den mindre för 299;-
Den är lätt så går även att hänga upp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar