söndag 30 oktober 2011

Redan Söndag..

Men helg har inte riktigt varit min lycko helg. Små saker som går snett. Min pojkvän tappa sin mobil, jag glömde en massa saker när jag var och stor handla, jag hann inte städa och fixa allt jag ville innan min middag i lördags. Saker som gjorde mig irriterad, haha. Skit problem jag vet, men ändå!

Jag hade i alla fall en super trevlig lördags kväll tillsammans med Ida och Malin. Middag, mycket prat, charader och mycket skratt. Efter tre flaskor vin och sex timmar så blev det natti natt för min del och tjejerna hem till sig.
Glömde såklart att ta några bilder, typiskt mig!

Nu har jag i alla fall tagit kort på det jag köpte i fredags när jag och syster var på shopping runda.
Gissa vad jag och min pojkvän ska göra nu? Om inte shoppa, saker som försvunnit här hemma som måste införas.. Sen blir det bio ikväll.

BARA en måndag kvar till Thailand nu! Tjoho.. Ha en trevlig söndag!


 Tröja med öppen rygg och ärmar



Tröja/poncho 





Mössa med rävtofs och den rosa tröjan var tänkt att ha i Thailand




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar