fredag 21 oktober 2011

Inga nallar här inte.

Godmorgon! Idag är det fredag och det känns ända ner i tårna. Jag jobbar iofs imorgon också men tiderna är bättre och även stämningen. Man ser och känner att folk är gladare på just fredagar. Speciellt folk på jobbet, härligt!
Jag måste bara ge mig själv ett plus i kanten när det gäller godiset vi har på jobbet. Det står en skål en meter ifrån mig hela dagarna, hm. Jag brukar alltid gå och små äta, just när man är hungrig är dom super bra att ha. Men nu ska jag sluta med godis (säg mig lycka till). Jag har varit utan socker i alla dess mängder i tre dagar, vilket jag är as glad över, haha! Ni ska veta hur svårt det är att inte äta på jobbet när man inte har något att göra.

Efter jobbet hade jag tänkt att åka till mamma och pappa. Alexandra kommer förbi för att kolla idol och mysa. Jag är super sugen på vin, igen.
Min sambo ska nämligen åka bort för att spela match, tror det är deras sista för säsongen. I alla fall, därför ville jag åka och hälsa på hos föräldrarna.

Nu ska jag fixa mig lite innan jag åker till jobbet. Ha en trevlig fredag!




1 kommentar:

  1. Lycka till med godisätandet och hälsa alla!
    Kram kusinen din :)

    SvaraRadera