måndag 10 oktober 2011

Hyllor från ikea

Jag är inte den bästa på att skriva just nu, jobbar eller har planer under dagarna, får inte tiden att gå ihop. Kom hem för inte så länge sen, jobbat hela dagen.
Fick ett samtal från min underbara pappa. Det här kanske låter lite komiskt men jag har velat ha ett nytt toalettlock för det vi redan har nu har börjat tappa färg.
Pappa hade i alla fall köpt oss ett nytt och tydligen jätte fint lock och även en verktygslåda, för så fort vi ska sätta upp en hylla, tavla eller sätta ihop något måste vi ringa pappa för att få verktyg, haha. Lite jobbigt och synd om honom!
Han är verkligen super gullig som ställer upp för oss till hundra. Ska förbi och hämta upp alla saker och den nya lampan från ikea under veckan.

Jag tog en bild på dom nya hyllorna jag köpte igår.
Nu blir det panna cotta framför en film!







2 kommentarer: