onsdag 28 september 2011

Sänglinnen

För tillfället skriver jag på en iPad så det går inte att ladda upp några bilder, trist.
Jag har varit sugen på att köpa nya sänglinnen ett tag, men eftersom vi har två täcken måste vi ha två nya vilket betyder mer pengar. Det kostar runt 400 per styck (dom jag har tittat på). Några tips på butiker som säljer just sänglinnen för en lite mindre slant? Då jag redan har varit på mio, Ikea, Jysk, sova mm.
Jag hittade några enkla och fina på Shop.ilva.se men måste kolla vidare i fall att.. Det kan dyka upp något billigare och finare!


Snart ska jag bege mig mot jobbet, det blir till att gå idag. Det är ett riktigt skit pass, allt för många timmar både idag och imorgon, så jag kommer inte vara den bästa på att skriva här, tyvärr!


Ha en kanon dag, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar